Asiakkaan on hyväksyttävä yleiset ehdot voidakseen tehdä tilauksen verkkosivuston kautta. Hyväksymällä yleiset ehdot asiakas sitoutuu noudattamaan yleisiä ehtoja kokonaisuudessaan ja vahvistaa lukeneensa tiedot, jotka koskevat henkilötietoja ja evästeitä, ja hyväksyy niiden käytön Vitamina Ltd Oyn Tietosuojakäytännön mukaisesti.
Tilausehdot
Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias.
Vitamina Ltd Oy pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta.
Toimitusaika
Pyrimme toimittamaan tuotteet mahdollisimman nopeasti. Mikäli tilaus sisältää tuotteita, joita ei tilaushetkellä ole varastossa, jää tilaus odottamaan niiden saapumista. Varastossa olevat tuotteet toimitetaan tavanomaisesti 5-9 arkipäivän kuluessa. Ellei toisin sovita tai esim. osa tuotteista on jälkitoimituksessa, toimitus tapahtuu 30 arkipäivän kuluessa siitä, kun www.Baims.fi / Vitamina Ltd Oy on vahvistanut tilauksen kirjallisesti tilausvahvistuksen (sähköposti) avulla.
Otamme yhteyttä, jos tilattu tuote on loppunut varastosta. Ellei toisin ole nimenomaisesti sovittu ja jos toimitus viivästyy yli 30 arkipäivää asiakkaasta riippumattomista syistä, asiakkaalla on oikeus peruuttaa ostoksensa.
Jos paketti on noudettava tietystä toimituspaikasta, asiakas noutaa sen ilmoituksessa määritetyn ajan kuluessa. Paketit noudetaan yleensä henkilökohtaisesti, voimassa olevaa henkilötodistusta ja tilausnumeroa käyttäen. Asiakas saa toimituksesta ilmoituksen, jossa määritetään milloin ja mistä paketti on vastaanotettavissa tai noudettavissa. Ilmoitus saatetaan lähettää sähköpostitse, postin välityksellä ja jos asiakas on antanut matkapuhelinnumeronsa, myös puhelimitse tai tekstiviestillä.
Tilauksen vahvistaminen
Asiakas saa sähköpostilla tilausvahvistuksen vastaanotetusta tilauksesta.
Toimitustapa
Toimitamme tilaukset Postin, Schenkerin tai Matkahuollon välityksellä.
*Nouto Postin toimipisteestä
*Nouto Postin pakettiautomaatista
*Nouto Schenkerin toimipisteestä
*Nouto Matkahuollon toimipisteestä
*Kotiin kuljetus.
Hinnat
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Toimitusmaksu
on 5,95 – 9,95 euroa. Valitettavasti emme tällä hetkellä toimita
paketteja Ahvenanmaalle, Sveitsiin, Norjaan, Kanarian saarille tai
muihin EU:n ALV-alueen ulkopuolelle kuuluville alueille.
Vitamina
Ltd Oy pidättää oikeuden virheellisesti kirjattujen hintojen
korjaamiseen. Ilmeisellä hintavirheellä tarkoitetaan tilannetta, jossa
on ilmeistä, että tuotteen hinta on liian alhainen virheen seurauksena.
Peruutusaika
Kun asiakas ostaa tuotteita verkkosivustolta, on hänellä sovellettavan kuluttajalainsäädännön mukainen 14 päivän peruutusaika. Tämä tarkoittaa, että asiakkaalla on oikeus peruuttaa mikä tahansa ostos ilmoittamalla siitä Vitamina Ltd Oy:lle 14 päivän kuluessa siitä, kun asiakas on vastaanottanut tilatun tuotteen.
Reklamaatio-Ohje
Mikäli havaitset vastaanottamissasi tuotteissa on jotain vikaa, pyydämme sinua tekemään viipymättä reklamointi-ilmoituksen tuotteesta sähköpostiosoitteeseemme ja lähettämään viallisen tuotteen takaisin meille postitse niin pian kuin mahdollista tai valokuvan siitä sähköpostitse. Hyvitys asiakaspalautuksesta suoritetaan sillä maksutavalla, millä tilaus on alunperin maksettu. Joissakin tilanteissa tuote on lähetettävä takaisin, jotta pystymme hyväksymään reklamaation. Pidätämme oikeuden veloittaa asiakasta palauttamattomista tuotteista. Näin teet reklamaation:
Lähetä meille sähköpostia otsikolla “reklamaatio” ja yhdistä sähköpostiisi seuraavat tiedot:
– Asiakastiedot (nimi / tilausnumero / sähköposti)
– Reklamaation syy (vioittunut tuote / väärä tuote / ei vastannut tarvetta / muu syy)
– Haluatteko palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai haluatteko uuden tuotteen tilalle
– Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron
Asiakaspalautus on maksuton – Hyvitämme palautuskulut.
Mikäli et ole saanut meiltä kuittausta/vastausta viikon sisällä palautuksesta, otathan yhteyttä meihin sähköpostitse.
Kuljetuksessa vahingoittuneet tuotteet / lähetykset
Mikäli jokin tuote on hajonnut kuljetuksessa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos paketista näkee, että se on selvästi vaurioitunut kuljetuksen aikana ( vuotoa tai laatikko on rikki jne), se tulee jättää lunastamatta noudettaessa ja tehdä vahinkoilmoitus tai pakettiautomaattipaketin tai kirjeen kyseessä ollessa viedä Postiin avaamattomana. Jos lähetyksen tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, toimituksesta tulee tehdä vahinkoilmoitus Postille. Mikäli tuotteen vahingoittuminen havaitaan pakkauksen avaamisen jälkeen, kannattaa lähetys viedä sellaisenaan lähipostiin. Postissa täytetään vahingonkorvauslomake, jonka jälkeen Posti antaa korvauspäätöksen. Muistathan säilyttää Postin korvauspäätöksen, jos Posti ei korvaa tuotteita.
Palautusohje
– Tuotteilla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus.
– Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteiden sinettien tulee olla ehjät.
Tuotteiden ja tuotepakkausten täytyy olla alkuperäisessä kunnossa ja kaikki tuotteen mukana tulevat lisävarusteet on liitettävä mukaan, jotta kuluttaja saisi tuotepalautuksesta täyden korvauksen. Asiakaspalautusten käsittelyssä menee 5-15 arkipäivää. Tämä aika muodostuu kuljetusajasta, käsittelyajasta, sekä kirjanpidollisten toimenpiteiden vaatimasta ajasta.
– Mikäli tuotteiden arvo on alentunut asiakkaan huolimattoman käsittelyn takia tai tuote on avattu tai sitä on käytetty, voidaan asiakkaalta periä tuotteiden arvonalennus aina tuotteiden täyteen hintaan asti sekä lisäksi palautuskulut.
– Palautuksesta tulee tehdä ilmoitus etukäteen sähköpostitse.
– Palautusoikeus ei koske seuraavia tuotteita: tuotteet, joiden sinetti tai pakkaus on vaurioitunut, tai tuotteita, joita on käytetty.
Rahat palautetaan ainoastaan asiakaspalautuksina tehdyistä palautuksista. Huomaathan, että noutamattomana lähettäjälle palautunut paketti ei ole asiakaspalautus.